lördag 1 maj 2010

Nystart

Bild lånad från Mongabay.com

Efter mycket velande för och emot har jag äntligen bestämt mig för att återuppta mitt bloggande. Det tog långt längre än jag anade innan jag återfick inspirationen till att börja blogga igen, och det är till stor del tack vare uppmuntran från en del av er som följde mitt första tafatta försök till en inredningsblogg för några år sedan. De av er som följde den vet var ni hittar den, den ligger faktiskt kvar ännu efter alla år, och resten av er ska jag bespara den pinsamheten.

Även denna gång kommer bloggen att till största del handla om mitt intresse för inredning och mina ständigt pågående inredningsprojekt. Det stora nya temat för denna gång kommer att vara bygget av vårt hus som skall inledas så småningom. Vi har haft en tomt som vi fått ärva inom släkten som vi planerat att bygga på i flera år och nu har vi bestämt oss för att göra slag i saken. Bloggen kommer troligen att få fungera till viss del som byggdagbok och terapi för mig under all byggstress som komma skall. Eftersom jag går hemma med två, snart tre, barn, så kommer det säkert också att förekomma inlägg som relaterar till min vardag som småbarnsmamma.

Välkomna in alla nya o gamla läsare!

♥ Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar